Ορθοδοξη Ερμηνεια 1000 (Χιλιων) ετων στην Αποκαλυψη

Οι άγιοι πατέρες μας έδωσαν τις γραπτά για να μας προειδοποιήσουν και να συνετιστούμε. Εδώ αναφέρονται και αναλύονται όλα τα γραπτά, καθώς και εξηγήσεις και γνώμες.

Συντονιστές: alexandergreek, TRUE, AggelosKuriou

Re: Ορθοδοξη Ερμηνεια 1000 (Χιλιων) ετων στην Αποκαλυψη

Δημοσίευσηαπό iroas την Κυρ Νοέμ 11, 2012 4:58 am

Το μόνο που θέλω να δώ είναι
η ΕΠΙΣΗΜΗ ΘΕΣΗ της Ορθόδοξης εκκλησίας για αυτό το θέμα,ΕΠΙΣΗΜΑ ΔΙΑΤΥΠΩΜΕΝΗ.
Όποιος δύναται ας κάνει παράθεση,αλλά όχι με δικά του λόγια,please.
Πατερικες απόψεις υπάρχουν πολλές.
iroas
Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 999
Εγγραφή: Δευτ Μάιος 09, 2011 9:18 am

Re: Ορθοδοξη Ερμηνεια 1000 (Χιλιων) ετων στην Αποκαλυψη

Δημοσίευσηαπό stelios111 την Κυρ Νοέμ 11, 2012 3:10 pm

iroa, αυτο που ζητας, ειναι ανυπαρκτο ! η Ορθοδοξια σε πολυ λιγα σημεια εχει δογματισει στην Αποκλυψη του Ιωαννη.

στο συγκεκριμενο σημειο, εχει δογματισει οτι τα χιλια χρονια ειναι η περιοδος της Εκκλησιας πριν την Δ.Π. στην Β οικουμενικη συνοδο. ως εκει. τιποτε αλλο. και αυτο το εκανε γιατι υπηρχε η αιρεση των χιλιαστων.

απο εκει και περα, η Ορθοδοξη Εκκλησια ως θεσμος, δεχεται συσσωμη εδω και 2000 χρονια, τα παρακατω.

οτι η περιοδος των χιλιων ετων ειναι συμβολικη.
οτι η πρωτη ανασταση ειναι η μετοχη των ανθρωπων στα μυστηρια της Εκκλησιας.

αυτα τα 2 απο μονα τους ομως, δεν ειναι ολοκληρωμενα, καθως υπαρχει ετσι μια συγκεκριμενη ερωτηση που πρεπει να απαντηθει.

ποτε ξεκινουν, και ποτε τελειωνουν τα χιλια χρονια.

και εδω, ερχεται ο καθε Αγιος, και δινει την απαντηση του. η Εκκλησια σε αυτο το σημειο, δεν εχει θεσει ολοκληρωμενη απαντηση. συμφωνα με τους Πατερες, οι μεν λενε οτι ξεκινουν την ημερα της Αναστασης του Χριστου εως την Δ.Π., και οι δε λενε οτι ξεκινουν απο την σταυρωση Του, εως την παρουσια του αντιχριστου.

και οι 2 ομως εχουν δικαιο.
το γιατι εχουν και οι 2 δικαιο, η Εκκλησια δεν το εχει επισημως ,οπως θες, ερμηνευσει. ετσι, με αυτον τον τροπο, μπερδευομαστε.
η απαντηση βεβαια ειναι απλη και κατανοητη.

οι μεν Αγιοι που μιλουν οτι τα χιλια χρονια τελειωνουν στην Δ.Π. μιλουν για τα χιλια χρονια βασιλειας του Χριστου,
οι δε Αγιοι που μιλουν για τα χιλια χρονια που τελειωνουν με την εμφανιση του αντιχριστου μιλουν για τα χιλια χρονια δεσιματος του σατανα.

ειναι τοσο απλο, και πλεον λευκαινουν τα παντα.
stelios111
Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 87
Εγγραφή: Δευτ Μάιος 07, 2012 4:27 pm

Re: Ορθοδοξη Ερμηνεια 1000 (Χιλιων) ετων στην Αποκαλυψη

Δημοσίευσηαπό iroas την Κυρ Νοέμ 11, 2012 4:36 pm

stelios111 έγραψε:
η Ορθοδοξια σε πολυ λιγα σημεια εχει δογματισει στην Αποκλυψη του Ιωαννη.

.....στο συγκεκριμενο σημειο, εχει δογματισει οτι τα χιλια χρονια ειναι
η περιοδος της Εκκλησιας πριν την Δ.Π. στην Β οικουμενικη συνοδο
.


Σε ποιόν κανόνα η Σύνοδος καθορίζει τι είναι η περίοδος των 1000 ετων;

Εικόνα
iroas
Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 999
Εγγραφή: Δευτ Μάιος 09, 2011 9:18 am

Re: Ορθοδοξη Ερμηνεια 1000 (Χιλιων) ετων στην Αποκαλυψη

Δημοσίευσηαπό stelios111 την Κυρ Νοέμ 11, 2012 4:40 pm

Α κανον Β οικουμενικης συνοδου

ερμηνεια κανονος. πηδαλιον της Εκκλησιας. σελ. 132
stelios111
Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 87
Εγγραφή: Δευτ Μάιος 07, 2012 4:27 pm

Re: Ορθοδοξη Ερμηνεια 1000 (Χιλιων) ετων στην Αποκαλυψη

Δημοσίευσηαπό iroas την Κυρ Νοέμ 11, 2012 5:01 pm

Κανὼν Α'

Ὥρισαν οἱ ἐν Κωνσταντινούπολει συνελθόντες ἅγιοι Πατέρες,
μὴ ἀθετεῖσθαι τὴν πίστιν τῶν Πατέρων τῶν τριακοσίων δέκα ὀκτώ,
τῶν ἐν Νικαίᾳ τῆς Βιθυνίας συνελθόντων·
ἀλλὰ μένειν ἐκείνην κυρίαν, καὶ ἀναθεματισθῆναι πᾶσαν αἵρεσιν·
καὶ εἰδικῶς τὴν τῶν Εὐνομιανῶν, εἴτ' οὖν Εὐδοξιανῶν,
καὶ τὴν τῶν Ἡμιαρείων, εἴτ' οὖν Πνευματομάχων,
καὶ τὴν τῶν Σαβελλιανῶν,καὶ τὴν τῶν Μαρκελλιανῶν,
καὶ τὴν τῶν Φωτεινιανῶν, καὶ τὴν τῶν Ἀπολλιναριστῶν.
iroas
Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 999
Εγγραφή: Δευτ Μάιος 09, 2011 9:18 am

Re: Ορθοδοξη Ερμηνεια 1000 (Χιλιων) ετων στην Αποκαλυψη

Δημοσίευσηαπό stelios111 την Κυρ Νοέμ 11, 2012 5:10 pm

ρε Ιρωα, τα περιμενεις ολα στο πιατο ρε φιλε μου, και ειναι κουραστικο, αφου μπορεις ΑΝ ΘΕΣ να τα βρεις και μονος σου..

ολοι αυτοι που αναφερεις, ηταν χιλιαστες. ελεγαν οτι η ερμηνεια των χιλιων ετων ειναι η βασιλεια του Χριστου επι της γης ΜΕΤΑ την Δ.Π.

ενω για την Ορθοδοξια (εαν εκανες τον μηδαμινο κοπο και διαβαζες την ερμηνεια του κανονος οπως σου ειπα στην σελιδα 132 του πηδαλιου) τα χιλια χρονια, ειναι η βασιλεια του Χριστου επι της γης (μεσω της Εκκλησιας Του) ΠΡΙΝ απο την Δ.Π.
stelios111
Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 87
Εγγραφή: Δευτ Μάιος 07, 2012 4:27 pm

Re: Ορθοδοξη Ερμηνεια 1000 (Χιλιων) ετων στην Αποκαλυψη

Δημοσίευσηαπό stelios111 την Κυρ Νοέμ 11, 2012 7:14 pm

προς συντονιστες:

εγινε η διορθωση του κειμενου στην αρχη του. καλο θα ηταν ομως, να μπει και το λανθασμενο κειμενο με σημειωση εντονη απο τους συντονιστες οτι πριν ηταν το λανθασμενο στην αρχη, ωστε να κατανοουν οι αναγνωστες τις απαντησεις που εχουν δωσει τα μελη του φορουμ. κωστα, σημειωσε σε παρακαλω επισης την πλανη μου, και την συγνωμη μου.

το παλαιο κειμενο ειναι το παρακατω..

ας το παρουμε απο την αρχη, για να εχουμε ολοκληρωμενη κατανοηση.

Καὶ εἶδον ἄγγελον καταβαίνοντα ἐκ τοῦ οὐρανοῦ, ἔχοντα τὴν κλεῖν τῆς ἀβύσσου καὶ ἅλυσιν μεγάλην ἐπὶ τὴν χεῖρα αὐτοῦ. 2 καὶ ἐκράτησε τὸν δράκοντα, τὸν ὄφιν τὸν ἀρχαῖον, ὅς ἐστι Διάβολος καὶ ὁ Σατανᾶς ὁ πλανῶν τὴν οἰκουμένην, καὶ ἔδησεν αὐτὸν χίλια ἔτη, 3 καὶ ἔβαλεν αὐτὸν εἰς τὴν ἄβυσσον, καὶ ἔκλεισε καὶ ἐσφράγισεν ἐπάνω αὐτοῦ, ἵνα μὴ πλανᾷ ἔτι τὰ ἔθνη, ἄχρι τελεσθῇ τὰ χίλια ἔτη· μετὰ ταῦτα δεῖ αὐτὸν λυθῆναι μικρὸν χρόνον.

εδω βλεπουμε τον Αρχαγγελο Μιχαηλ, να δενει τον σατανα για 1000 χρονια.
το πρωτο ερωτημα τιθεται λοιπον.

1) ποτε αραγε δεθηκε ο σατανας ωστε να μην πλανα τα εθνη ετι?

η απαντηση απο την Ορθοδοξη Εκκλησια ερχεται σαφης και κατηγορηματικη. ο σατανας, "ο εχων το κρατος του θανατου" δεθηκε με την σταυρωση του Ιησου Χριστου.

μας το ξεκαθαριζει αυτο δε, ο Αποστολος Παυλος στην προς εβραιους επιστολη
14 ἐπεὶ οὖν τὰ παιδία κεκοινώνηκε σαρκὸς καὶ αἵματος, καὶ αὐτὸς παραπλησίως μετέσχε τῶν αὐτῶν, ἵνα διὰ τοῦ θανάτου καταργήσῃ τὸν τὸ κράτος ἔχοντα τοῦ θανάτου, τοῦτ' ἔστι τὸν διάβολον,


μας λεει λοιπον ο Απ. Παυλος, οτι με την σταυρωση Του ο Χριστος, κατενικησε και καταργησε το κρατος του θανατου, και συμπληρωνει, δηλαδη τον ιδιο τον διαβολο.
δηλαδη, καταργησε με την σταυρωση Του, τον ιδιο τον διαβολο.
αυτο ακριβως ειναι και το "δεσιμο" του σατανα.

επισης, ψελνουμε στον Ορθρο,

Ὑπερευλογημένη ὑπάρχεις, Θεοτόκε Παρθένε· διὰ γὰρ τοῦ ἐκ σοῦ σαρκωθέντος, ὁ ᾍδης ἠχμαλώτισται, ὁ Ἀδὰμ ἀνακέκληται, ἡ κατάρα νενέκρωται, ἡ Εὔα ἠλευθέρωται, ὁ θάνατος τεθανάτωται, καὶ ἡμεῖς ἐζωοποιήθημεν·

ψελνουμε λοιπον, οτι απο του σαρκωθεντος Χριστου, ο θανατος, ο αδης, ο σατανας δηλαδη, ηχμαλωτισθει και τεθανατωται, ενω οι Χριστιανοι εζωοποιηθημεν.

ο Αγιος Ανδρεας Καισαρειας, εχοντας υποψην το δεσιμο του διαβολου, μας αναφερει
"Ενταυθα, την εν τω Δεσποτικω παθει γεγνημενην του διαβολου διηγειται καθαιρεσιν" (P.G. 106, Kεφ Ξ, σελ 408)



2)τι ομως αραγε σημαινει το δεσιμο του σατανα και με ποιον τροπο αυτο φαινεται και ερμηνευεται?


το δεσιμο του σατανα, σημαινει την καταργηση της εξουσιας του επανω στους ανθρωπους του Χριστου.
η καταργηση της εξουσιας του διαβολου, διαφαινεται απο αρκετα γεγονοτα τα οποια κατελησαν την εξουσια του.
ο πρωτος και κυριο γεγονος, ειναι η αποστολη του Παρακλειτου επι της γης, και η δημιουργια της Εκκλησιας του Χριστου. ετσι λοιπον, μεσω των μυστηριων της Εκκλησιας, ο σατανας δεν εχει απολυτως καμια εξουσια επανω στον ανθρωπο. επισης, ενα ακομα γεγονος που αναδυκνυει την καταργηση του κρατους του διαβολου, ειναι το εξης.
πριν την σταυρωση του Θεανθρωπου, ο διαβολος, ειχε απολυτη εξουσια επανω στον ανθρωπο, και για αυτο ολοι μετα θανατον (λογο προπατορικου αμαρτηματος) πηγαιναν στον αδη. ακομα και ο Ιωαννης ο βαπτιστης, ο μεγαλυτερος των ολων πηγε στον αδη. ολοι ανεξεραιτως.
ομως, με την στραυρωση του Θεανθρωπου ο αδης αδειασε, αφου επι 3 ημερες κηρυττε ο Κυριος και τον πιστεψαν και σωθηκαν.
το δεσιμο λοιπον του σατανα, σημαινει την ιδρυση της Εκκλησιας του Χριστου, που πλεον δεν εχει καμια εξουσια επανω στον ανθρωπο (εφοσον ο ανθρωπος μετεχει στα μυστηρια της Εκκλησιας) μετα θανατον. καταργηθηκε ο θανατος με την υδριση της Εκκλησιας.



3)ποσα δηλαδη ειναι τα χιλια χρονια?

τα χιλια χρονια, ειναι καθαρα συμβολικος αριθμος, που αναδυκνυει την πολυ μακρα διαρκεια χρονου.



4)ποτε ξεκινουν, και ποτε τελειωνουν τα χιλια χρονια?


οπως ειδαμε, τα χιλια χρονια ξεκινουν απο την σταυρωση του Χριστου, και την υδριση της Εκκλησιας. με μια συντομη ερμηνεια θα λεγαμε, απο την πρωτη παρουσια του Χριστου.
το τελος των χιλιων ετων του δεσιματος του σατανα, ειναι ταυτοχρονο, με το τελος των χιλιων ετων της βασιλειας του Χριστου.
και απο οτι αναδειξαμε, η βασιλεια του Χριστου, ειναι η στρατευομενη Εκκλησια Του.
ετσι λοιπον, ο διαβολος λυνεται, οταν τελειωσουν τα χιλια ετη της βασιλειας του Χριστου. δηλαδη, οταν καταργηθει η Εκκλησια.


ο Αγιος Ανδρεας Καισαρειας αναφερει:

Χιλια ετη τοινυν (και) ο απο της του Κυριου ενανθρωπησεως χρονος μεχρι της του αντιχριστου ελευσεως (P.G. 106 σελ. 106)
το ιδιο ακριβως εκφραζει και ο Αγιος Αρεθας.



5)τι εννοουμε ομως καταργηση της Εκκλησιας και ποτε αυτο συμβαινει?

η καταργηση της Εκκλησιας στα αισχατα χρονια, ειναι προφητευμενο τοσο απο την Αποκαλυψη οπως θα δουμε, οσο και απο τους πατερες της Εκκλησιας.
αναφερουμε λοιπον ξανα, οτι ο σατανας την περιοδο προ Χριστου, ηταν ελευθερος. δηλαδη, δρουσε στα χρονια της μη χαριτος του Αγιου Πνευματος, δηλαδη της Εκκλησιας του Χριστου. με την σταυρωση και την Ανασταση του Χριστου ομως, περναμε πλεον στην Καινη Διαθηκη, οπου τα χρονια ειναι πλεον πληρης χαριτος Πνευματος Αγιου, εφοσον λειτουργουμε στα μυστηρια της Εκκλησιας.
για να ελευθερωνεται παλι ο διαβολος, σημαινει οτι γυρναμε παλι στα χρονια της μη Χαριτος. και αυτο, μονο με εναν τροπο μπορει να συμβει.
να μην υπαρχει η Εκκλησια του Χριστου !
και αυτο, θα λαβει σαρκα και οστα στα δευτερα 3.5 χρονια της βασιλειας του αντιχριστου, με τον διογμο της Εκκλησιας.
η ερωτηση βεβαια, παραμενει.
τι εννουμε καταργηση της Εκκλησιας? η Εκκλησια, οπως γνωριζουμε, δεν ειναι οι τοιχοι των ναων, οι εικονες, οι καμπανες και τα κερια. Εκκλησια του Χριστου ημαστε ολοι οι Ορθοδοξοι Χριστιανοι οπου κοινωνουμε Πνευματος Αγιου μεσω των 7 μυστηριων. καταργηση λοιπον της Εκκλησιας, σημαινει πως πλεον δεν θα τελειτε η Θεια λειτουργια. δεν θα τελειτε Προσφορα , δηλαδη το Μυστηριο της Θειας Ευχαριστιας.

και οπως ειπαμε, εκτος της Αποκαλυψεως που μας το προφητευει, εχουμε και τους Πατερες να μας το προφητευουν επισης.


Αγ.Εφραιμ ο Συρος
Πενθεῖ ἡ γῆ καὶ ἡ θάλασσα, ὅτι ἄφνω κατέπαυσε φωνὴ ψαλμοῦ καὶ προσευχῆς ἐκ στόματος ἀνθρώπου. Πενθοῦσιν αἱ ἐκκλησίαι τοῦ Χριστοῦ πᾶσαι πένθος μέγα, διότι οὐ λειτουργεῖται ἁγιασμὸς καὶ προσφορά.Μετὰ γοῦν τὸ πληρωθῆναι τοὺς τρεῖς καιροὺς καὶ ἥμισυ τῆς τοῦ μιαροῦ ἐξουσίας καὶ πράξεως, καὶ ὅταν πληρωθῇ πάντα τὰ σκάνδαλα πάσης τῆς γῆς...

Απ.Παυλος
"Και νυν το κατέχον οίδατε εις το αποκαλυφθήναι αυτόν (τον Αντίχριστο) εν τω εαυτού καιρώ. Το γαρ μυστήριον ήδη ενεργείται τής ανομίας. Μόνον ο κατέχων άρτι έως εκ μέσου γένηται. Και τότε αποκαλυφθήσεται ο άνομος..."

δηλαδη:

"Και τώρα γνωρίζετε αυτό που τον κρατάει στο να αποκαλυφθεί στον καιρό του(Αγ.Πνευμα). Επειδή το μυστήριο τής ανομίας ήδη ενεργείται. Μόνο μέχρι να βγει από τη μέση αυτός που τον κρατάει ως τώρα (Παρακλειτος). Και τότε θα αποκαλυφθεί ο άνομος (Αντιχριστος)..."

και πως ειπαμε οτι φευγει το Αγ.Πνευμα?
με την καταργηση των μυστηριων της Εκκλησιας.

ετσι λοιπον, φευγει το Κατεχων, το οποιο ειναι το Πνευμα το Αγιο.


6)για ποσο χρονικο διαστημα λυνεται ο σατανας, αφου η Αποκαλυψη λεει
"μετὰ ταῦτα δεῖ αὐτὸν λυθῆναι μικρὸν χρόνον"?

ο σατανας λυνεται, οπως ειδαμε, με την καταργηση της Εκκλησιας. η καταργηση της Εκκλησιας θα λαβει χωρα στα δευτερα 3.5 χρονια της βασιλειας του αντιχριστου, οπου τοτε ακριβως λυνεται και ο σατανας, και ξενιναει η βασιλεια της μοιαρης τριαδος, σατανας-αντιχριστος-ψευδοπροφητης.


4 Καὶ εἶδον θρόνους, καὶ ἐκάθησαν ἐπ᾿ αὐτούς, καὶ κρῖμα ἐδόθη αὐτοῖς, καὶ τὰς ψυχὰς τῶν πεπελεκισμένων διὰ τὴν μαρτυρίαν ᾿Ιησοῦ καὶ διὰ τὸν λόγον τοῦ Θεοῦ, καὶ οἵτινες οὐ προσεκύνησαν τὸ θηρίον οὔτε τὴν εἰκόνα αὐτοῦ, καὶ οὐκ ἔλαβον τὸ χάραγμα ἐπὶ τὸ μέτωπον αὐτῶν καὶ ἐπὶ τὴν χεῖρα αὐτῶν· καὶ ἔζησαν καὶ ἐβασίλευσαν μετὰ τοῦ Χριστοῦ χίλια ἔτη· 5 καὶ οἱ λοιποὶ τῶν νεκρῶν οὐκ ἔζησαν ἕως τελεσθῇ τὰ χίλια ἔτη. αὕτη ἡ ἀνάστασις ἡ πρώτη. 6 μακάριος καὶ ἅγιος ὁ ἔχων μέρος ἐν τῇ ἀναστάσει τῇ πρώτῃ· ἐπὶ τούτων ὁ δεύτερος θάνατος οὐκ ἔχει ἐξουσίαν, ἀλλ᾿ ἔσονται ἱερεῖς τοῦ Θεοῦ καὶ τοῦ Χριστοῦ, καὶ βασιλεύσουσι μετ᾿ αὐτοῦ χίλια ἔτη.

βλεπουμε 3 κατηγοριες ανθρωπων.

πρωτη κατηγορια: τους ανθρωπους οπου καθονται επανω σε θρονους
δευτερη κατηγορια: τους ανθρωπους οπου εχυσαν το αιμα τους για την μαρτυρια του Χριστου.
τριτη κατηγορια: τους ανθρωπους οι οποιοι δεν ελαβαν το χαραγμα, ουτε προσκυνησαν τον αντιχριστο.
και οι 3 κατηγοριες αυτων των ανθρωπων, εζησαν την περιοδο των 1000 ετων της βασιλειας του Χριστου. δηλαδη, εζησαν την περιοδο κατα την οποια εχει εγκαθιδρυθει η Εκκλησια του Χριστου επι της γης.
η πρωτη κατηγορια, ειναι οι αποστολοι, στους οποιους εδωθησαν θρονοι διπλα στον Κριτη, και κριση, ωστε αυτοι ειναι που θα κρινουν τις 12 φυλες του Ισραηλ. ετσι λοιπον, οι αποστολοι εζησαν μεσα στην περιοδο των χιλιων ετων, οι Αγιοι και μαρτυρες, οσο ο Μεγας Αθανασιος, οσο και ο Πατροκοσμας εζησαν μεσα στην περιοδο των χιλιων ετων, και τελος, οι ανθρωποι που θα ζησουν την εποχη του αντιχριστου, μεχρι και το τελος των πρωτων 3.5 χρονων, θα ζουν την βασιλεια των 1000 ετων. μετα, καταργηται η βασιλεια αυτη, αφου καταργηται πλεον η Εκκλησια.
το αξιοσημειωτο δε, ειναι οτι ξεκαθαριζεται ετσι, η πλανη οσων ανθρωπων καθυσηχαζοντε στον υπνο τον βαθη, και κοιμιζουν κιαλους, λεγοντας οτι το χαραγμα θα δοθει στα τελευταια 3.5 χρονια του αντιχριστου. η πραγματικοτητα βεβαια ειναι διαφορετικη, οχι μονο στο χαραγμα, αλλα ακομα και στην προσκυνηση του θηριου, προαιρετικα βεβαια, αλλα θα γινει υποχρωτικο κατα τον πολεμο Γωγ-Μαγωγ οπου και ολοκληρωνεται πλεον ο διογμος της Εκκλησιας και ο θανατος των Χριστιανων.


2)ποιοι ειναι οι λοιποι των νεκρων?
οσοι, ολα αυτα τα χρονια των 1000 ετων, ηταν εκτος των μυστηριων της Εκκλησιας

3)ποια ειναι η Ανασταση η πρωτη?
η συμμετοχη στην Εκκλησια του Χριστου αυτα τα 1000 χρονια.

4)ποιος ειναι ο δευτερος θανατος?
ο θανατος της ψυχης. οποιος εχει μερος στην ανασταση την πρωτη, ο δευτερος θανατος δεν εχει εξουσια επανω του.
δηλαδη, οποιος εχει μερος στα μυστηρια της Εκκλησιας, ο δευτερος θανατος, ο θανατος της ψυχης, που ειναι ο διαβολος οπως ειδαμε, δεν εχει εξουσια πανω του.


7 Καὶ ὅταν τελεσθῇ τὰ χίλια ἔτη, λυθήσεται ὁ σατανᾶς ἐκ τῆς φυλακῆς αὐτοῦ, 8 καὶ ἐξελεύσεται πλανῆσαι τὰ ἔθνη τὰ ἐν ταῖς τέσσαρσι γωνίαις τῆς γῆς, τὸν Γὼγ καὶ τὸν Μαγώγ, συναγαγεῖν αὐτοὺς εἰς τὸν πόλεμον....


οταν λοιπον τελειωσουν τα 1000 χρονια δεσιματος του σατανα, δηλαδη καταργηθει η Εκκλησια, δηλαδη γυρισουμε στην εποχη της μη Χαριτος του Αγ.Πνευματος, τοτε θα λυθει ο διαβολος, ωστε να πλανησει την οικουμενη ολη ΣΤΟΝ πολεμο Γωγ-Μαγωγ, δηλαδη στον πολεμο και τον τελειωτικο διωγμο των ανθρωπων που δεν ελαβαν το χαραγμα του θηριου, ουτε προσκυνησαν την εικονα αυτου...
stelios111
Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 87
Εγγραφή: Δευτ Μάιος 07, 2012 4:27 pm

Re: Ορθοδοξη Ερμηνεια 1000 (Χιλιων) ετων στην Αποκαλυψη

Δημοσίευσηαπό stelios111 την Κυρ Νοέμ 11, 2012 7:25 pm

βαζω και εδω το νεο πλεον κειμενο ωστε να μην υπαρξουν μπερδεματα..

παμε να δουμε το πως ερμηνευεται το κεφαλαιο 20 της αποκαλυψεως, που εχει γινει λογος αιρεσεων και αιρεσεων.



Καὶ εἶδον ἄγγελον καταβαίνοντα ἐκ τοῦ οὐρανοῦ, ἔχοντα τὴν κλεῖν τῆς ἀβύσσου καὶ ἅλυσιν μεγάλην ἐπὶ τὴν χεῖρα αὐτοῦ. 2 καὶ ἐκράτησε τὸν δράκοντα, τὸν ὄφιν τὸν ἀρχαῖον, ὅς ἐστι Διάβολος καὶ ὁ Σατανᾶς ὁ πλανῶν τὴν οἰκουμένην, καὶ ἔδησεν αὐτὸν χίλια ἔτη, 3 καὶ ἔβαλεν αὐτὸν εἰς τὴν ἄβυσσον, καὶ ἔκλεισε καὶ ἐσφράγισεν ἐπάνω αὐτοῦ, ἵνα μὴ πλανᾷ ἔτι τὰ ἔθνη, ἄχρι τελεσθῇ τὰ χίλια ἔτη· μετὰ ταῦτα δεῖ αὐτὸν λυθῆναι μικρὸν χρόνον.

εδω βλεπουμε τον Αρχαγγελο Μιχαηλ, να δενει τον σατανα για 1000 χρονια.
το πρωτο ερωτημα τιθεται λοιπον.

1) ποτε αραγε δεθηκε ο σατανας ωστε να μην πλανα τα εθνη ετι?


η απαντηση απο την Ορθοδοξη Εκκλησια ερχεται σαφης και κατηγορηματικη. ο σατανας, "ο εχων το κρατος του θανατου" δεθηκε με την σταυρωση του Ιησου Χριστου.

μας το ξεκαθαριζει αυτο δε, ο Αποστολος Παυλος στην προς εβραιους επιστολη
14 ἐπεὶ οὖν τὰ παιδία κεκοινώνηκε σαρκὸς καὶ αἵματος, καὶ αὐτὸς παραπλησίως μετέσχε τῶν αὐτῶν, ἵνα διὰ τοῦ θανάτου καταργήσῃ τὸν τὸ κράτος ἔχοντα τοῦ θανάτου, τοῦτ' ἔστι τὸν διάβολον,


μας λεει λοιπον ο Απ. Παυλος, οτι με την σταυρωση Του ο Χριστος, κατενικησε και καταργησε το κρατος του θανατου, και συμπληρωνει, δηλαδη τον ιδιο τον διαβολο.
δηλαδη, καταργησε με την σταυρωση Του, τον ιδιο τον διαβολο.
αυτο ακριβως ειναι και το "δεσιμο" του σατανα.

επισης, ψελνουμε στον Ορθρο,

Ὑπερευλογημένη ὑπάρχεις, Θεοτόκε Παρθένε· διὰ γὰρ τοῦ ἐκ σοῦ σαρκωθέντος, ὁ ᾍδης ἠχμαλώτισται, ὁ Ἀδὰμ ἀνακέκληται, ἡ κατάρα νενέκρωται, ἡ Εὔα ἠλευθέρωται, ὁ θάνατος τεθανάτωται, καὶ ἡμεῖς ἐζωοποιήθημεν·

ψελνουμε λοιπον, οτι απο του σαρκωθεντος Χριστου, ο θανατος, ο αδης, ο σατανας δηλαδη, ηχμαλωτισθει και τεθανατωται, ενω οι Χριστιανοι εζωοποιηθημεν.

ο Αγιος Ανδρεας Καισαρειας, εχοντας υποψην το δεσιμο του διαβολου, μας αναφερει
"Ενταυθα, την εν τω Δεσποτικω παθει γεγνημενην του διαβολου διηγειται καθαιρεσιν" (P.G. 106, Kεφ Ξ, σελ 408)



2)τι ομως αραγε σημαινει το δεσιμο του σατανα και με ποιον τροπο αυτο φαινεται και ερμηνευεται?


το δεσιμο του σατανα, επαφιεται στην πιστη του Ευαγγελιου. ειναι απολυτως εξαρτωμενο το δεσιμο του, με την πιστη των ενθρωπων στο Ευαγγελιο - στον λογο του Χριστου.
ενα μερος του περιορισμου του σατανα, επιτελειτε με την καθοδο του Χριστου στον αδη, και την κυρηξη του Ευαγγελιου. οι πιστευσαντες σε αυτο, σωθηκαν.
υστερα, εχουμε την καθοδο του Αγιου Πνευματος την ημερα της Πεντηκοστης με την δημιουργια της Εκκλησιας, της νυμφης του Χριστου. ετσι, την πρωτη κιολας μερα, 3000 εβραιοι πιστεψαν και βαπτιστηκαν. με την Εκκλησια του Χριστου λοιπον εχουμε τον υστατο περιορισμο, και το δεσιμο του σατανα, αφου πλεον ο δευτερος θανατος παυει να εχει εξουσια στους εχοντες μερος στην Εκκλησια του Χριστου, οπου ειναι η πρωτη ανασταση. υπαρχει πλεον διαχυτη η Χαρις του Αγιου Πνευματος στους Χριστιανους, και καθημερινα αυξανεται, την εποχη εκεινη, η διαδοση και η αποδοχη του Ευαγγελιου με ταχυτατους ρυθμους σε ολα τα μερη και τα πλατη της γης, οπως λεει ο Αποστολος των εθνων.
"εἴ γε ἐπιμένετε τῇ πίστει τεθεμελιωμένοι καὶ ἑδραῖοι καὶ μὴ μετακινούμενοι ἀπὸ τῆς ἐλπίδος τοῦ εὐαγγελίου οὗ ἠκούσατε, τοῦ κηρυχθέντος ἐν πάσῃ κτίσει τῇ ὑπὸ τὸν οὐρανόν, οὐ ἐγενόμην ἐγὼ Παῦλος διάκονος."
ετσι λοιπον, ο σατανας δενεται, επειδη λαμβανουν χωρα η πιστης και η πραξις των εντολων του Ευαγγελιου απο τους Χριστιανους.


7 Καὶ ὅταν τελεσθῇ τὰ χίλια ἔτη, λυθήσεται ὁ σατανᾶς ἐκ τῆς φυλακῆς αὐτοῦ, 8 καὶ ἐξελεύσεται πλανῆσαι τὰ ἔθνη τὰ ἐν ταῖς τέσσαρσι γωνίαις τῆς γῆς, τὸν Γὼγ καὶ τὸν Μαγώγ, συναγαγεῖν αὐτοὺς εἰς τὸν πόλεμον....

3) ερχεται ομως η στιγμη, η οποια ο σατανας λυνεται. πως πρεπει να εκλαβουμε την λυση του σατανα?

ο σατανας, δεθηκε χαρην της πιστης και της τηρησης των εντολων του Ιησου απο το σωμα της Εκκλησιας. ετσι λοιπον, υπηρχε διαχυτη η Χαρις του Αγιου Πνευματος. τι ομως γνωριζουμε για τους εσχατους καιρους?
ειπε ο Κυριος πως η αγαπη των πολλων ψυγησεται. και οπως γνωριζουμε απο την Ορθοδοξια μας, η αγαπη, ειναι η εμπρακτη τηρηση της πιστεως. ετσι λοιπον μας λεει ο Κυριος. αρα ελθων εβρω την πιστη επι της γης? ετσι λοιπον, μας δειχνει οτι οι περισσοτεροι θα απομακρυνθουν απο το Ευαγγελιο. μας ενημερωνει λοιπον για την αποστασια που θα υπαρχει την εποχη των εσχατων ο Αποστολος ΠΑυλος.
« Τοῦτο δὲ γίνωσκε, ὅτι ἐν ἐσχάταις ἡμέραις ἐνστήσονται καιροὶ χαλεποί. Ἔσονται γὰρ οἱ ἄνθρωποι φίλαυτοι, φιλάργυροι, ἀλαζόνες, ὑπερήφανοι, βλάσφημοι, γονεύσιν ἀπειθεῖς, ἀχάριστοι, ἀνόσιοι, ἄστοργοι, ἄσπονδοι, διάβολοι, ἀκρατεῖς, ἀνήμεροι, ἀφιλάγαθοι, προδόται, προπετεῖς, τετυφωμένοι, φιλήδονοι μᾶλλον ἤ φιλόθεοι, ἔχοντες μόρφωσιν εὐσεβείας, τὴν δὲ δύναμιν αὐτῆς ἠρνημένοι ». Ο Άγιος Αυγουστίνος, ερμηνεύοντας αυτούς τους στίχους, γράφει πως οι άνομοι θα πληθαίνουν όλο και περισσότερο, καθώς το τέλος θα πλησιάζει. Το δεύτερο σκέλος της αποστασίας θα είναι η αύξηση των αιρέσεων και η πρόοδος του αντιχριστιανισμού. Ωστόσο, τα χειρότερα θα έπονται. Κατά τον Άγιο Γρηγόριο τον Παλαμά, αν προ του Αντιχρίστου η αμαρτία θα έχει κορυφωθεί, επί της εποχής του Αντιχρίστου θα αυξηθεί ακόμη περισσότερο, ώστε να υπακούσουν τότε όλοι οι άνθρωποι στον Αντίχριστο και να τον προσκυνήσουν. ετσι λοιπον, μας ενημερωνει παλι ο Αποστολος των εθνων, οτι πρωτα θα ελθει η αποστασια, και υστερα θα ελθει ο αντιχριστος « ἐὰν μὴ ἔλθῃ ἡ ἀποστασία πρῶτον καὶ ἀποκαλυφθῇ ὁ ἄνθρωπος τῆς ἀνομίας… »
ετσι λοιπον, αυτη η απομακρυνση απο το Ευαγγελιο, και η πανπορνεια του βιου, θα επιφερει την αρση της Θειας Χαριτος. ετσι λοιπον, θα φυγει η Θεια Χαρις, εκτος απο τους ελαχιστους απομειναντες Χριστιανους. αφου λοιπον θα φυγει η Θεια Χαρις, τοτε θα βρει την δυνατοτητα ο διαβολος να επιδρασει δυσμενως επανω στους ανθρωπους. το γεγονος αυτο, η λυσης του σατανα, δεν ειναι γεγονος που λαμβανει χωρα καποια δεδομενη στιγμη. ειναι προοδευτικο. οπως και η ψυχρανση των ανθρωπων εναντι του Ευαγγελιου, ειναι προοδευτικη.
στην Αποκαλυψη ομως λεει οτι θα λυθει για 3.5 χρονια.
τα 3.5 χρονια αυτα, θα ειναι το αποκορυφωμα της δρασεως του σατανα και πλεον η πληρης ελευθερια του και εξουσια του στην γη, στο προσωπο του αντιχριστου, οπου και πλεον ο σατανας θα προσκυνηθει ως θεος μεσω αυτου.
και τοτε, οταν πλεον λυθει ο σατανας, ξεκιναει και ο μεγας διογμος των Χριστιανων, η μεγαλη θλιψη, ο πολεμος Γωγ και Μαγωγ.



4)ποσα δηλαδη ειναι τα χιλια χρονια?

τα χιλια χρονια, ειναι καθαρα συμβολικος αριθμος, που αναδυκνυει την πολυ μακρα διαρκεια χρονου.



5)ποτε ξεκινουν, και ποτε τελειωνουν τα χιλια χρονια?


τα χιλια χρονια, χωριζοντε σε 2 κατηγοριες.

α)ειναι τα χιλια χρονια του δεσιματος του σατανα.
τα χιλια αυτα χρονια ξεκινουν με την σταυρωση του Χριστου και τελειωνουν τα 3.5 χρονια της βασιλειας του αντιχριστου.

β)ειναι τα χιλια χρονια της βασιλειας των πιστων με τον Χριστο.
τα χιλια αυτα χρονια ξεκινουν με την Ανασταση του Χριστου, και τελειωνουν την Δευτερα του Χριστου Παρουσια.






4 Καὶ εἶδον θρόνους, καὶ ἐκάθησαν ἐπ᾿ αὐτούς, καὶ κρῖμα ἐδόθη αὐτοῖς, καὶ τὰς ψυχὰς τῶν πεπελεκισμένων διὰ τὴν μαρτυρίαν ᾿Ιησοῦ καὶ διὰ τὸν λόγον τοῦ Θεοῦ, καὶ οἵτινες οὐ προσεκύνησαν τὸ θηρίον οὔτε τὴν εἰκόνα αὐτοῦ, καὶ οὐκ ἔλαβον τὸ χάραγμα ἐπὶ τὸ μέτωπον αὐτῶν καὶ ἐπὶ τὴν χεῖρα αὐτῶν· καὶ ἔζησαν καὶ ἐβασίλευσαν μετὰ τοῦ Χριστοῦ χίλια ἔτη· 5 καὶ οἱ λοιποὶ τῶν νεκρῶν οὐκ ἔζησαν ἕως τελεσθῇ τὰ χίλια ἔτη. αὕτη ἡ ἀνάστασις ἡ πρώτη. 6 μακάριος καὶ ἅγιος ὁ ἔχων μέρος ἐν τῇ ἀναστάσει τῇ πρώτῃ· ἐπὶ τούτων ὁ δεύτερος θάνατος οὐκ ἔχει ἐξουσίαν, ἀλλ᾿ ἔσονται ἱερεῖς τοῦ Θεοῦ καὶ τοῦ Χριστοῦ, καὶ βασιλεύσουσι μετ᾿ αὐτοῦ χίλια ἔτη.


βλεπουμε 3 κατηγοριες ανθρωπων.

πρωτη κατηγορια: τους ανθρωπους οπου καθονται επανω σε θρονους
δευτερη κατηγορια: τους ανθρωπους οπου εχυσαν το αιμα τους για την μαρτυρια του Χριστου.
τριτη κατηγορια: τους ανθρωπους οι οποιοι δεν ελαβαν το χαραγμα, ουτε προσκυνησαν τον αντιχριστο.
και οι 3 κατηγοριες αυτων των ανθρωπων, εζησαν την περιοδο των 1000 ετων της βασιλειας του Χριστου. δηλαδη, εζησαν την περιοδο κατα την οποια εχει εγκαθιδρυθει η Εκκλησια του Χριστου επι της γης.
η πρωτη κατηγορια, ειναι οι Αποστολοι, στους οποιους εδωθησαν θρονοι διπλα στον Κριτη, και κριση, ωστε αυτοι ειναι που θα κρινουν τις 12 φυλες του Ισραηλ. ετσι λοιπον, οι Αποστολοι εζησαν μεσα στην περιοδο των χιλιων ετων, οι Αγιοι και μαρτυρες, οσο ο Μεγας Αθανασιος, οσο και ο Πατροκοσμας εζησαν μεσα στην περιοδο των χιλιων ετων, και τελος, οι Χριστιανοι που θα ζησουν την εποχη του αντιχριστου και δεν θα προσκυνησουν τον αντιχριστο ουτε λαβουν το χαραγμα του, θα ζουν την βασιλεια των 1000 ετων.


6)ποιοι ειναι οι λοιποι των νεκρων?
οσοι, ολα αυτα τα χρονια των 1000 ετων της βασιλειας του Χριστου, ηταν εκτος της Εκκλησιας, δεν μετειχαν δηλαδη, στην πρωτη Ανασταση.

7)ποια ειναι η Ανασταση η πρωτη?
η συμμετοχη στην Εκκλησια του Χριστου αυτα τα 1000 χρονια.

8)ποιος ειναι ο δευτερος θανατος?
ο θανατος της ψυχης. οποιος εχει μερος στην ανασταση την πρωτη, ο δευτερος θανατος δεν εχει εξουσια επανω του.
δηλαδη, οποιος εχει μερος στα μυστηρια της Εκκλησιας, ο δευτερος θανατος, ο θανατος της ψυχης, που ειναι ο αποχωρισμος απο τον Θεο, δεν εχει εξουσια πανω του.
stelios111
Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 87
Εγγραφή: Δευτ Μάιος 07, 2012 4:27 pm

Re: Ορθοδοξη Ερμηνεια 1000 (Χιλιων) ετων στην Αποκαλυψη

Δημοσίευσηαπό Homerectus την Δευτ Νοέμ 12, 2012 1:23 am

Αποκάλυψη Ιωάννη κεφ. 20 στ.4

Και είδον θρόνους, και εκάθισαν επ’ αυτούς, και κρίμα εδόθη αυτοίς,
και τας ψυχάς των πεπελεκισμένων δια την μαρτυρίαν Ιησού και δια τον λόγον του Θεού,
και οίτινες ου προσεκύνησαν το θηρίον ούτε την εικόνα αυτού,
και ουκ έλαβον το χάραγμα επί το μέτωπον αυτών και επί την χείρα αυτών ΄
και έζησαν και εβασίλευσαν μετά του Χριστού χίλια έτη.

Από τον στίχο αυτό εγώ καταλαβαίνω ότι η μακρότατη χρονική βασιλεία του Χριστού τοποθετείται χρονικά μετά τον αντίχριστο.

(Και συγχωρέστε με γι’ αυτό) αλλά δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω αόριστο χρόνο όπως ρωτάς <<ποτε αραγε δεθηκε ο σατανας ωστε να μην πλανα τα εθνη ετι?>>
για να προσπαθήσω να ερμηνεύσω τα τελευταία κεφάλαια της Αποκάλυψης παρά μέλλοντα χρόνο μόνο.

Και πιστεύω ότι όταν δεθεί ο διάβολος θα το καταλάβουμε όλοι αφού στις μέρες μας αλωνίζει, και είναι αισθητή η παρουσία και τα έργα του.

Και επειδή είναι αδύνατο να ταυτίζονται στο ακέραιο οι απόψεις μας καθώς και τα αποτυπώματά μας ,ελπίζω τουλάχιστον στην ειρήνη ημών των Χριστιανών, γιατί
Οι μάχες της Αποκάλυψης θα είναι πολλές
Homerectus
Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 08, 2012 2:38 pm

Re: Ορθοδοξη Ερμηνεια 1000 (Χιλιων) ετων στην Αποκαλυψη

Δημοσίευσηαπό stelios111 την Δευτ Νοέμ 12, 2012 1:33 am

οπως καταλαβαινω, προφανεστατα δεν ειναι Ορθοδοξος !

για τους Ορθοδοξους, αυτο που λες, ειναι αιρεση, και εχει αναθεματιστει απο την Β Οικουμενικη συνοδο για πολλους λογους, που αν θελεις μπορουμε να τους συζητησουμε..
stelios111
Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 87
Εγγραφή: Δευτ Μάιος 07, 2012 4:27 pm

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μελέτη των γραφών

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης